czwartek, 6 marca 2014

Organizacja.

Cześć ! 
Założyłam tego bloga, ponieważ chcę zacząć tłumaczyć fanfiction.
Co mogę o sobie powiedzieć ? Hmm zanudziłabym was na śmierć, więc zapraszam na mojego twittera: @TwerkForLukey
Obecnie tłumaczę ff również o Janoskians na wattpad (http://www.wattpad.com/40274582-little-secrets-luke-brooks-janoskians-fanfiction) Może mnie kojarzycie, może nie, to nie jest najważniejsze, ja tylko serdecznie zapraszam was na moje tłumaczenie Insanity. 
To moje pierwsze bliższe spotkanie z bloggerem i mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze. Ten szablon, który mam jest chwilowy (lub na stałe ?), jeśli jest ktoś kto potrafi robić szablony i chciałby mi takowy wykonać z Lukiem i Beau to byłabym cholernie wdzięczna. 
Koniec pisania o bzdurach, czas na promo książki :) 
Przypominam, że jest to TŁUMACZENIE !


- Myślisz, że jesteśmy obłąkani, prawda ? - zapytał mnie Luke, podnosząc swój wzrok z ziemi na mnie.
- Każdy ma ciemną stronę, wasza jest trochę ciemniejsza od innych - powiedziałam, kiedy przyjrzałam się im bliżej.
Beau zaśmiał się pod nosem i spojrzał na mnie swoimi jasnymi zielonymi oczami.
- Nie jesteśmy nienormalni. Jesteśmy niewinni.
- Wszyscy tak mówią - przewróciłam oczami. 

To taki malutki wstęp. Prolog pojawi się już niedługo. Czytałam troszeczkę to ff i mogę szczerze powiedzieć, że jest niesamowite. Jestem wybredna, więc jeśli mówię "niesamowite" to serio takie jest :D 
Tutaj macie zwiastun:


Od razu mówię, że jest to opowiadanie, w którym występuje również One Direction i 5SOS.
Cóż, czekajcie na prolog :) Ilysm x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz