czwartek, 6 marca 2014

Prolog

(notka od autorki) UWAGA ! Ta opowieść będzie trochę niepokojąca, pogmatwana oraz zawiera straszne sceny, więc jeśli masz mniej niż 13 lat lub nie lubisz strasznych rzeczy to radzę Ci tego nie czytać.I wiem, że chłopcy nie są tacy w rzeczywistym świecie, to tylko fanFICTION co oznacza, że nie jest to prawdziwe, więc proszę nie stresujcie się tym.Poza tym cieszcie się opowieścią i proszę głosujcie i komentujcie, bo dla mnie to wiele znaczy.

- Violet, jesteś gotowa ? Beau i Luke właśnie przyjechali, a na zewnątrz jest mnóstwo kamer, więc myślę, że będzie lepiej gdy szybko znajdą się w środku - powiedziała pielęgniarka Ivy, która stała w drzwiach mojego gabinetu. 
Pokiwałam głową, przełykając ślinę i wstałam, poprawiając spódnicę. Podążyłam za nią, aż do drzwi wejściowych. Było tam około pięćdziesiąt ludzi, cały tłum zerkał w kierunku policyjnego vana.
- Gdzie oni są ? - zapytałam. Prawie się trzęsłam, mając na sobie błyszczące, czarne, skórzane mokasyny.
- Tam - zadrżała Ivy, patrząc na vana. Przyjrzałam się uważniej, drzwi się otworzyły i na zewnątrz wyszło czterech ochroniarzy trzymających dwóch mężczyzn, którzy mieli na nadgarstkach kajdanki i zwykłe kurtki. Ten niski przeczesał włosy dając je na drugą stronę głowy ukazując tatuaże pokrywające jego ramię. A ten drugi miał lekko lokowane włosy i również dużo tatuaży.Mój oddech stał się cięższy widząc, że idą w eskorcie do mnie. Oboje nie wyglądali na zmieszanych, gdy tłum skandował "mordercy"a kamery były skierowane na ich twarze, ale kim ja jestem, by ich osądzać ?
Gdy byli coraz bliżej i bliżej poczułam pot pod moją grzywką. W końcu po chwili, która wydawała się wiecznością, spojrzeli na mnie. Niższy przeszywał mnie wzrokiem swoimi szmaragdowymi oczami sprawiając tym lodowatym spojrzeniem ciarki na moim ciele. Drugi patrzył na mnie ciemnymi oczami i wydawać się mogło, że są one wejściem do jego demonicznej duszy.
- Przedstawcie się - ochroniarz, który jak myślałam miał na imię Jack burknął do potworów stojących przede mną. Trochę słyszałam o tym jak mogę być traktowana i muszę powiedzieć, że byłam trochę przestraszona.
 - Jestem Beau - ten z zielonymi oczami uśmiechnął się rozbawiony puszczając mi oczko i sprawiając, że zadrżałam z przerażenia.
 - Jestem Luke - powiedział drugi. Stałam jak słup zdumiona zachowaniem Beau, a wtedy Luke odezwał się ponownie. - A Twoje imię to...?
- Violet - odpowiedziałam.
- A więc Violet, mam nadzieję, że jesteś przygotowana na mnie i mojego brata, bo całe piekło przybyło razem z nami. Jest w bagażniku. - Zaśmiał się Luke zadowolony z siebie, a następnie Jack, Toby, Adam i Robby zabrali ich dalej zostawiając mnie pełną strachu.Najpierw byłam przestraszona, ale w dwie sekundy to się zmieniło i byłam cholernie przerażona.

 Okey kochani, prolog za nami :) Jak wrażenia ? Zaciekawiłam was choć trochę ? Mam taką nadzieję x Ilysm <3 I uwaga, taki mały szantażyk, jeśli pojawi się tu co najmniej 10 komentarzy to wtedy dodam 1 rozdział. Przepraszam :( Ps. Napiszcie mi jaką czcionkę wolicie: tą co w prologu czy tamtą z organizacji. Z góry dziękuję x

30 komentarzy:

  1. Hej trafiłam no tego bloga całkiem przypadkiem (twitter) i sądzę że będę stałym czytelnikiem tak więc możesz mnie i formować na tt? @Ohh_My_Lukey

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się z tego powodu cieszę :) Jasne, już dodaję Cię do listy x

      Usuń
  2. boże asdfgrjkhtjughujrhejghujhtr
    dawaj. mi. pierwszy. rozdział!
    mogłabyś mnie informować? @zayncrakers

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, już zapisuję Twoją nazwę :) hah jak będzie 10 komentarzy to wtedy na pewno wrzucę rozdział, bo są one długie a najpierw chciałabym mieć czytelników x

      Usuń
  3. to jest świetne jeju <3
    czekam na pierwszy rozdział :)
    możesz mnie informować na tt ? @tommokitty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, już sobie Ciebie zapisuję :)

      Usuń
  4. Wow wow wow oki, czemu to wg mnie jest sexi omg co haha, możesz mnie informować? @idkbunny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha według mnie też więc pjona :P jasne, już Cię zapisuję :)

      Usuń
  5. dlaczego to mi strasznie przypomina psychotic? Dziewczyna pracująca w psychiatryku którą podrywa seksowny pacjent,hm...zwiastun też kompletnie zerżnięty ze zwiastunu do psychotic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak też tak na początku myślałam :( to nie miałoby sensu, gdybym tłumaczyła coś co praktycznie jest już tłumaczone. Jeśli Ci się nie podoba to nie czytaj :)

      Usuń
  6. Świetnie się zapowiada. Mogłabyś mnie informować o nowych rozdziałach?
    @MoniaPoland1

    OdpowiedzUsuń
  7. huehuehue, nie pozbędziesz się mnie stąd chyba nigdy :3
    widziałam, że wysyłałaś komuś na tt link do tego bloga, więc z ciekawości weszłam i chyba nigdy nie wyjdę ;p
    jeżeli chcesz, to możesz mnie też informować, ale pomimo to i tak dodam do obserwowanych i będę czekała jak głupia na kolejny :D
    buźka! xxxxx
    @hds_sk

    ps. czcionka nie ma znaczenia
    pps. więcej osób będzie dodawało komentarze jak wyłączysz weryfikacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha już Cię Kocham :D + dziękuję x

      Usuń
  8. Awwwww ciekawie się zapowiada, będę czytać!!

    @luuuvmycalum

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, kochanie zapowiada się bardzo ciekawie. Jestem pewna że będę stałym czytelnikiem. ♥ Mogłabyś mnie informować o rozdziałach? @KissesForMonika :) x

    OdpowiedzUsuń
  10. sadze, ze bede tu czesto tu zagladac,moglabys mnie informowac? @gomzztropico

    OdpowiedzUsuń
  11. Chociaż nie jestem janoskians to serio fajnie się zaczyna i na 10000% będę to czytać <3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny !! *__*
    Tak jak pisałam będę stałym gościem. ;D
    twoja @fightformexx x

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem 5SOSFam i jak zobaczyłam imię LUKE skojarzyło mi się z Lucasem z 5SOS (lol). Podoba mi się :) Będziesz mnie informować? @craaazymofooss

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowite HSFGHFEDJERI

    OdpowiedzUsuń
  16. Huhu...
    Myślę, że będę czytać :D
    Podoba mi się:D

    Mogłabyś mnie informować? : )
    @OwhMyStyles

    P.S. W sumie czcionka nie ma znaczenia, ważna jest treść. Ale myślę, że gdyby litery były mniejsze to wygodniej by się czytało ^_^

    OdpowiedzUsuń
  17. Mysle ze to bedzie dosc ciekawe ;)
    @DreamJariana

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś czuję że będę tu zaglądać dużo razy :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mie za czytelniczkę masz na wattpadzie i tu i wszędzie ! Ueielbiam twoje tłumaczenia <3 czekam na więcej ! ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy prolog. Czekam na pierwszy rozdział z niecierpliwością. xx

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawie się zapowiada,mogłabym prosić o informowanie? xx @caracomawhite

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej ! To ff jest genialne ! mogłabyś mnie informować ? @AwwmyJaidon

    OdpowiedzUsuń